parsaparsa، تا این لحظه: 16 سال و 5 ماه و 26 روز سن داره

پارسا مهربونه بابا ومامان و داداش پرهام

پارسا این روزا پسر بابا شده....

1393/6/8 21:20
نویسنده : شازی
765 بازدید
اشتراک گذاری

                                           

وقتی گریبان عدم با دست خلقت می درید
وقتی ابد چشم تو را پیش از ازل می آفرید

وقتی زمین ناز تو را در آسمانها می کشید
وقتی عطش طعم تو را با اشکهایم می چشید

من عاشق چشمت شدم نه عقل بود و نه دلی
چیزی نمی دانم از این دیوانگی و عاقلی


یک آن شد این عاشق شدن دنیا همان یک لحظه بود
آن دم که چشمانت مرا از عمق چشمانم ربود


وقتی که من عاشق شدم شیطان به نامم سجده کرد
آدم زمینی تر شدوعالم به آدم سجده کرد

من بودم و چشمان تو نه عاشقی و نه دلی
چیزی نمی دانم از این دیوانگی و عاقلی

قبلا هم پارسایی با بابا مرتضی می رفت دانشگاه ،اما این موضوع از شنبه همین هفته شدت گرفت،جریان

از این قرار بود که ما مهمون عزیزی داشتیم و قرار بود که تمام روز با اون باشم،بخاطر همین مسئله پارسا با

بابا رفت دانشگاه ومنم کمی نگران بودم که بابا رو اذیت کنه،یه روز رفتن پارسا به دانشگاه همانا وصبح زود بلند

شدن واماده شدن برا رفتن به دانشگاه همانا،کار به جایی رسید که بعضی روزا هم که بابا صبح زود نمیخواست

بره دانشگاه،مجبور می شد به خاطر پارسایی بره...

اونجا حسابی با دانشجوهای بابا رفیق صمیمی شده بود وهمه رو به اسم کوچیک صدا میکرد،حتی دختر خانما

رو........

باهاشون قرار ناهار میذاشت و....

هر روز غروب برمی گشت با کلی عکس وفیلم دو نفره وگروهی....حیف که بابایی اجازه نمیده که عکسا رو

بذارم....

حالا موندیم چه جوری دانشگاه رفتن رو از سرش بندازیم....

حالا جالب اینکه پارسایی بر خلاف بچه های دیگه که آرزوی دکتر ومهندس شدن رو دارن ،میگه من فقط میخوام

فوتبالیست بشم،.....

پسندها (11)

نظرات (5)

مامان آنیسا
10 شهریور 93 8:33
وای خدا نکنه این وروجکا به چیزی گیر بدن مگه میشه از سرشون انداخت وروجک شیطون بلا از حالا رفته تو خط دخترا
مامان عرفان
10 شهریور 93 11:25
ماشالا آقا پارساي گل
سمیه احمداشرفی
8 مهر 93 13:01
سلام لینک
نشرجان جهان
18 آبان 93 0:15
آموزش حروف الفبا، تقویت روانخوانی، دیکته با کمک 40 قصه «بی بی رعنا» و معرفی بقیه ی بسته های آموزشی «قصه های بی بی رعنا» درnashrnow.blogfa.com 09125675707- 66595290
مامان مریم
15 آبان 94 14:25
چه پسرخوشتیپ و نازی ماشاالله/