parsaparsa، تا این لحظه: 16 سال و 5 ماه و 16 روز سن داره

پارسا مهربونه بابا ومامان و داداش پرهام

پارسا 2/2 صداقت

1394/8/6 14:22
نویسنده : شازی
534 بازدید
اشتراک گذاری

                            

                 

       دعایت می کنم عاشق شوی روزی  بفهمی زندگی بی عشق نازیباس

      دعایت می کنم در آسمان سینه ات                  خورشید مهری رخ بتاباند

                               با دل بکوبی کوبه مهمانسرای خالق خود را    

                                   دعایت می کنم روزی بفهمی با خدا                 

                     تنها به قدر یک رگ گردن و حتی کمتر از آن فاصله داری

                      و هنگامی که ابری آسمان را با زمین پیوند خواهد داد  

                                    مپوشانی تنت را از نوازش های بارانی

                                     دعایت می کنم روزی بفهمی

                           گر چه دوری از جا اما خدایت با تو نزدیک است

                            دعایت می کنم روزی دلت بی کینه باشد بی حسد

 

                       

                        

 

                    

قهرمان اولین دوره ی ورزشی دانشگاه تهران

                    

 پارسا و کیانا بعد از یه ناهار مفصل

                 

هتل ساری

              

   وقتی مردای زندگیت مرد باشن همیشه پشتت میمونن حتی تو کارهای غیر تخصصیشون.

              

 

                                                  دعایت می کنم روزی بفهمی 

                                        در میان هستی بی انتها باید تو می بودی 

                                              بیابی جای خود را میان نقشه دنیا  

                                             دعایت می کنم ای مهربان همراه    

                                                        تو هم ای خوب من

                                                         گاهی دعایم کن  

پسندها (4)

نظرات (1)

آلیز
11 آبان 94 12:25
انواع شیک ترین شال و کلاه دخترانه و پسرانه و .... خانم ها و آقایون خوش سليقه از فروشگاه آلیز ديدن نماييد : http://alizeshop.mihanblog.com خواهشمندیم ما را لینک نمایید با تشکر