parsaparsa، تا این لحظه: 16 سال و 5 ماه و 26 روز سن داره

پارسا مهربونه بابا ومامان و داداش پرهام

و اما پارسای من

1391/6/8 2:55
نویسنده : شازی
759 بازدید
اشتراک گذاری

بغل سلام پسر گلم  

پسر نازم الان چهارسال وهشت ماهه هستی ;  عزیز دلم  تو این چهار سال من  وبابا مرتضی برات نوشتیم

 نوشتیم ونوشتیم واین نوشتنها هنوز ادامه داره وخواهد داشت تا زمانی که من وبابا تو این دنیا باشیم.

الان که من وبابایی درسامون کمی سبکتر شده وشیطنت هات کمتر شده برات یه وبلاگ درست کردیم که

دنیای کودکی عزیز دلمون رو به تصویر بکشیمقلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان
10 شهریور 91 0:33
باآرزوی موفقیت
باران قلنبه
10 شهریور 91 18:09
سلام عزیزم خوشحال می شم به وب دخمل منم بیاین.
دخملم باران مظفری توی مسابقه جشنواره رمضان 91 آتلیه سها شرکت کرده اگه می شه به سایت آتلیه سها بروید و در قسمت جشنواره رمضان به دخترم رای 5 بدهید .این جشنواره تا اول مهر مهلت داره.
آدرس سایت آتلیه سها:
Soha.torgheh.ir/festival
یا به لینکش تو قسمت لینکهای وبم مراجعه کنید.مرسییییییییییییییییییییی.
یادتون نره منتظرماااااااااااااااااااا







سلام مامان باران قلنبه,به دخمل شما رای دادم, روز بخیر.

arshin googooli
17 شهریور 91 19:27
salam shazi joon.arshinam too mosabegheye ninihaye bahejab ke sepide joon too weblogesh gozashte sherkat karde age mayeli be webloge zir boro va dar soorate tamayol be arshin ray bede.raygiri az shanbe 18 shahrivar ta doshanbe 20 shahrivar hast.www.koodakeman91.niniweblog.com
مامان امير علي
30 شهریور 91 14:01
سلام عزيزم خوب هستيد گل پسر تون پارسا رو هم خدا براتون حفظش كن . خوشحال شديم به ما سر زديد و لطف داشتيد .منم تازه وبلاگ ساختم . خوشحال ميشم با هم در ارتباط باشيم .


سلام دوست من,من وبلاگ شما رو تو لینک دوستان پارسا گذاشتم.اگه شما هم این کار رو انجام بدید,راحتر میتوانیم به وبلاگ هم سر بزنیم.ممنونم.