parsaparsa، تا این لحظه: 16 سال و 5 ماه و 26 روز سن داره

پارسا مهربونه بابا ومامان و داداش پرهام

دلنوشته های بابایی

1391/6/18 2:48
نویسنده : شازی
613 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

ساعت ٤٠/٨ روز چهارم آذر ماه سال ١٣٨٦ در بیمارستان ایرانشهر تهران پارسای عزیز به دنیا

آمد.زیباترین لحظات زندگی, که به وضوح وجود و حضور مستمر عشق را احساس می کردم و می دانستم

دوست داشتن را.قلب

 

وقتی که پرستار تولد پارسا جان را به ما خبر داد, گریه ام گرفته بود, واقعا لحظات زیبایی بود وفکر نمی کردم

اینقدر بی تاب دیدن پارسای عزیز بشومماچباز هم مثل همیشه این مامان عزیزت بود که زودتر از من تو را دید

و برای اینکه حسابی از من جلوتر باشه,در دوست داشتن تو,همان دقایق اولیه تو را در آغوش گرفت و شیره

ی جان به تو نوشاندلبخندآنقدر حرف زدن از تو و دوست داشتن تو برایم لذت بخش است که گاهی اوقات

احساس می کنم تنها خیال پردازی است و این عشق وجود ندارد و من تنها داستان می نویسم.

 بغلبابا مرتضیبغل

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)