parsaparsa، تا این لحظه: 16 سال و 5 ماه و 27 روز سن داره

پارسا مهربونه بابا ومامان و داداش پرهام

اولین سفر پارسای من (30 روزگی)

1391/7/6 10:17
نویسنده : شازی
482 بازدید
اشتراک گذاری

 

        niniweblog.com                    niniweblog.com                                       niniweblog.com

niniweblog.com

                      

 دقیقا 4 دی بود,سی روزگی تو,بغلکه برای پیشواز مامان معصومه(سفر مکه مامان معصومه)به

شهرمامانی وبابایی رفتیم,آخه مامانی وبابایی ,دختر وپسر بندری هستند.تنها نبودیم,دایی بهروز وعمه

لیلاهم باهامون بودند.توی پرواز گل پسرم آقا بودواصلا اذیت نکرد,شب ساعت 3 رسیدیم,اول رفتیم خونه

باباحاجی امین,مامان بزرگ(مامان بابایی) اولین بار بود که پارسای منو می دید,آنقدر خوشحال شد وذوق

کردکه نگوونپرس.همون نیمه های شب عمو سردار هم اومد ,اون هم که عاشق تو شد.صبح زود

باباحاجی امین اومدوخیلی تو روبوسید,فکر کنم اولین کسی که تو رو بوسید ,اون بود.راستش رو بخوای

من تقریبا تا دو ماهگی صورتتو نبوسیدم,مامانی فکر کنم هنوز صورتتو نبوسیده,به خاطر ترس از اذیت

شدنت ویا اینکه مریض بشیلبخند

و....

مجبوریم دست وپای توپولیت رو ببوسیم .

صبح رفتیم خونه مامان معصومه,باباحاجی حسن خیلی برات دعا خوند,مراسم مامان معصومه همون شب

بود,چه مراسم وولیمه ای,فکر کنم چند صد نفر مهمون داشتند, دستت درد نکنه خاله طاهره.(قبول باشه مامان معصومه)بغل

30دقیقه بامداد,دوشنبه 29 بهمن 86.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)