parsaparsa، تا این لحظه: 16 سال و 5 ماه و 27 روز سن داره

پارسا مهربونه بابا ومامان و داداش پرهام

پارسا ایرانگرد کوچولو

1391/7/26 23:05
نویسنده : شازی
539 بازدید
اشتراک گذاری

niniweblog.comایران بزرگ زیر قدمهای کوچک پارسای من

 پارسای من تا سن 4 سالگی تقریبا تمام ایران رو گشته,اون هم چندین بار ,با هسفرهای دوست

داشتنی ومهربان,که وجودشان یکی از بزرگترین نعمتهای زندگی من وبابایی وبالطبع پارساست.

niniweblog.com

خاطرات به یاد ماندنی سفرهای شمال با عمو ظهراب مهربون وخاله طاهره دوست داشتنی وددی زهرا

وداداش حسین با نمک یکی از فصل های شیرین وطولانی زندگی پارسای من هست,آرزو میکنم تا

همیشه ادامه داشته باشه و هر سال بتونیم تکرارش کنیم.

 

پارسا  سفیر پایتخت در ساحل خلیج,

پارسا جاده های طولانی تهران تا بندر های جنوبی رو بار ها وبارها پیموده (همه عکس ها رو برای پسرم

توی وبلاگش میذارم)

                niniweblog.com

پارسای من چند بار به پابوس امامش هم رفته, یه بارش با عمو داریوش وخاله طیبه ,یه بارش هم بادانشگاه باباییniniweblog.com

         

پارسای من سفر به یاد ماندنی به استان خوزستان با هسفرهای دیرینمون, عمو ظهراب وخانوادش رو

هرگز فراموش نخواهد کرد.

                            

                            niniweblog.com

و دهها سفر دیگه که توی بیشتر سفرها هسفر عمو ظهراب وخاله طاهره وددی زهرا و داداش حسین

بودیم,چند باری هم با دایی بهروز ایناوعمو داریوش با نازنین ونیلوفر شیطون.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

باران قلنبه
23 آذر 91 11:00
سلام عزیزم دخترم باران مظفری تو مسابقه محرم اتلیه سها شرکت کرده خوشحال میشم اگه به وبمون بیایی و به لینک مستقیم اتلیه بروید وبه باران امتیاز 5 رو بدهید تا 20 دی مهلت دارید واگر قبلا به کودک دیگری رای دادین بازم میتونین به باران من رای بدهید منتظر کمکتون هستم مرسی http://soha.torgheh.ir/festival/festivalPage.php?festival=5