parsaparsa، تا این لحظه: 16 سال و 5 ماه و 26 روز سن داره

پارسا مهربونه بابا ومامان و داداش پرهام

پیش به سوی دبستان

1393/3/21 19:56
نویسنده : شازی
1,294 بازدید
اشتراک گذاری

                        

پارسای من دیگه داره بزرگ میشه، کم کم داره میره مدرسه ، آخرین واکسن دوران کودکیش رو دو روز پیش

زد،این روزا تبدیل شده به پارسای بی دندون،خیلی بیشتر مسائل زندگی رو درک میکنه و میفهمه خوبی ها

وبدی ها رو. من و بابا مرتضی مدتیه درگیر تحقیق و انتخاب یه مدرسه خوب برا پارسا جون هستیم،هر دومون بر

سر این موضوع که مهمترین معیار برای انتخاب مدرسه میتونه آرامش حکمفرما بر اون مدرسه باشه،توافق داریم.

شاید بیش از ده مدرسه رو دیدیم و به این نتیجه رسیدیم از چند نوع مدرسه باید به شدت پرهیز کرد،مدرسه هایی که به شدت تبلیغ میکنند، مدرسه هایی که ادای نابغه پروری در میارن ،مدرسه هایی که به محض ورود بهشون آشفته وبی نظم به نظر میرسن وانتخاب مدرسه با مشورت مامان هایی که معیارهای مسخره برای انتخاب دارند . مدرسه های نازپرور ........وآرزو میکنم که انتخابمون در نهایت ،یه انتخاب خوب باشه واسه دردانه زندگیمون.

                

                        پارسا و فامیل دور در نمایشگاه کتاب

 

            

        

            

 

             

 

 

 

 

با خودم فکر کردم  کمی برات بنویسم از مهارت های زندگی که در آینده شاید که نه،حتما به دردت می خوره،

که بطور اتفاقی مطالب زیر رو تو کیف بابا مرتضی دیدم ،حیفم آومد که برات ننویسمشون.

ده پند طلایی  از انشتین:

1:پشتکار گرانبهاست:

"من هوش خوبی ندارم،فقط روی مشکلات،زمان زیادی می گذارم"تمام ارزش تمبر پستی توانایی آن به چسبیدن به چیزی است تا زمانی که آن را برساند.پس مانند تمبر پستی باشید ومسابقه ای که شروع کرده اید را به پایان برسانید،با پشتکار می توانید بهتر به مقصد برسید.

2:کنجکاوی را دنبال کنید:

"من هیچ استعداد خاصی ندارم،فقط عاشق کنجکاوی هستم" پیگیری کنجکاوی شما رازی است برای رسیدن به موفقیت.

3:تمرکز بر حال:

"پدرم به من می گفت نمی توانی در یک زمان بر  دو اسب سوار شوی.من دوست داشتم بگویم تو می توانی هر چیزی را انجام بدهی اما نه همه چیز را. یاد بگیرید که در حال باشید و تمام حواستان را بدهید به کاری که در حال حاضر انجام می دهید.انرژی متمرکز،توان افراد است و این تفاوت پیروزی و شکست است.

4:تخیل قدرتمند است:

"تخیل همه چیز است،می توانید باعث جذاب شدن زندگی شود،تخیل به مراتب از دانش مهمتر است.تخیل پیش در آمد تمام داشته های شما در آینده است.

5:اشتباه کردن:

"کسی که هیچ وقت اشتباه نمی کند،هیچ وقت هم چیز جدید یاد نمی گیرد.هرگز از اشتباه کردن نترسید چون اشتباه،شکست نیست.اشتباهات شما را بهتر،زیرک تر و سریعتر می کنند.

 

 

پسندها (1)

نظرات (0)