parsaparsa، تا این لحظه: 16 سال و 5 ماه و 26 روز سن داره

پارسا مهربونه بابا ومامان و داداش پرهام

خوش بحال تو آره خوش بحال من نه.......

1391/10/7 21:18
نویسنده : شازی
908 بازدید
اشتراک گذاری

   

     پارسای مهربون من هیچ وقت بطور مستقیم درخواست برای چیزی یا کاری نمی کنه، اگر من یا بابایی

    داریم چیز خوشمزه ایی میخوریم ، میاد توی چشای ما زل میزنه ، میگه خوش بحال تو آره   خوش بحال

    من نه...وقتی ما پرسیدیم چرا ؟ اونوقت با چشای شیطونش به خوراکی نگاه میکنه و بقیه ماجرا.....

  

       

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

هیراد و عمه لیلاش
7 دی 91 22:13
*سلام ، امیدوارم یلدا بشما خوش گذشته باشه * من در مسابقه سوگواره محرم اتلیه سها به رای شما نیاز دارم لطفا به وبلاگم بیایید ادرس مسابقه لینک در قسمت پست ثابت میباشد قول میدم ٣٠ ثانیه بیشتر از وقت نازنینتونو نگیره منتظرکمکتون هستم دوستای خوبم راستی اگر قبلا به کوچولوی دیگه ای رای دادید میتونید دوباره برید و به هیراد جون رای بدید
مامان نی نی ها
20 بهمن 91 11:51
سلامچه پسر بانمکی دارید


سلام مامان نی نی ها،مرسی


مامان کوچولو
20 بهمن 91 11:57
خدا براتون نگهش دارهخیلی مرده


سلام مامان کوچولو،مرسی از لطفتون
سمانه مامان پارسا جون
6 خرداد 92 18:24
زنده باشی گلم
شازی
پاسخ
مرسی مرسی